صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ضایعات قلزی

قیمت ضایعات

درعصر حاضر با انفجار جمعیت انسانی کره زمین و افزایش روز افزون آلودگی های محیط زیست بشر با مشکل کمبود منابع مواجه شده است و به فکر بازیافت افتاده است تا بوسیله آن جلوی افزایش آلودگی محیط زیست را بگیرد و کمبود منابعش را جبران کند. قیمت تمام شده محصولات ساخته شده از بازیافت کمتر است و لذا بر قیمت ضایعات اثر می گذارد و آنها را ارزشمند می کند تا دوباره به چرخه تولید بازگردند. منابع تامین ضایعات مختلف است مثلا در آهن قراضه و قراضه استیل از محل دورریز فلزی حاصل از ضایعات صنایع تولیدی و محصولات فولادی، لوازم خانگی، بسته بندی مواد غذایی، ضایعات اماکن عمومی، خودروسازی ها، پرس کاری ها، کشتی سازی، دکل انتقال نیرو، راه آهن، صنایع نفت و پتروشیمی، دمونتاژ کشتی و قطار، خطوط ریل و انواع خودروهای از رده خارج تامین می شود.

ضایعات محصولات

به واحدهایی گویند که تطابق با استاندارد تولید محصول ندارند و از فرایند تولید کنار گذاشته می شوند و به قیمت ضایعات به فروش می روند. این ضایعات ممکن است به عنوان ماده اولیه همان محصول یا محصولات دیگر استفاده شود. ضایعات عادی به آن مقدار از مواد می گویند که در شرایط عادی و موثر تولید بوجود می آیند و قابل کنترل نیستند و ضایعات غیر عادی محصول آن مقداری است که بیش از ضایعات عادی باشد. ضایعات عادی در قیمت تمام شده محاسبه نمی شوند و ثبت حسابداری نمی شود، زیرا قیمت ضایعات عادی محصول پس از کسر ارزش قراضه آنها بین واحد های سالم تسهیم می شود.

  • امیرحسین ابوالقاسمیان
  • ۰
  • ۰

کرایه میز و صندلی

برای برگزار کردن مهمانی ها و مراسم و جشن تولد ها برای تمام مهمانان به صندلی احتیاج دارید که هیچکس از ما تعداد زیادی میز و صندلی را در اختیار ندارد. همچنین برای پذیرایی از مهمانان به تعداد زیادی میز بسته به تعداد مهمانان نیاز دارید تا وسایل پذیرایی مانند میوه و شیرینی و غذاها را روی آن بچینید. البته باید توجه داشت که تعداد میز و صندلی ها باید تا حدی از تعداد مهمانان نیز بیشتر باشد تا از کمبود احتمالی آن جلوگیری شود. برای برگزاری یک مهمانی آبرومندانه چکار باید کرد؟

کرایه میز و صندلی راه حلی مناسب
با توجه به اینکه هزینه های مجالس و مراسمات و جشن و یا سمینارها با هزینه های هنگفتی همراه است و رزرو تالار ها و سالن های بزرگ نیز با هزینه قابل توجهی امکان پذیر است، یکی از نیازهای مردم در زمان احتیاج به برگذاری مجالس و جشن ها داشتن تشریفات مجالس است که با تمام مشکلات و کمبود ها باز هم بتوانند مراسم و مجالس آبرومندانه ای را برگزار کنند.
کرایه میز و صندلی یک راه منطقی است که می توانید هنگام برگزاری مراسم از هزینه ها بکاهید. امروزه بیشتر مردم از طریق کرایه میز و صندلی از موسسات و مراکز ارائه خدمات تشریفات سعی در کاهش هزینه های برگزاری مجالس و مراسمات دارند.

  • امیرحسین ابوالقاسمیان
  • ۰
  • ۰

ظروف برای مراسم ها

ظروف کرایه

تقریبا برای همه افراد پیش آمده که در شرف تدارک مراسم و مهمانی باشند. برگزاری مراسم مختلف چه مراسم شاد و چه مراسم مذهبی و یا برگزاری مراسم ختم و ترحیم به تشریفات نیاز دارد تا بتوان به بهترین نحو مراسم را برگزار کرد.

یکی از مهم ترین مراحلی که در برگزاری مراسم های مختلف باید به آن توجه کرد، استفاده از ظروف مناسب برای مهمانی می باشد. با توجه به این که معمولا مهمانان های بسیاری در مراسم ها حضور دارند، تامین ظرف جزو دغدغه اصلی برگزار کنندگان مراسم می باشد.

معمولا مهمان های بسیاری در مراسم ها حضور دارند و تامین 200 و یا بیشتر از این تعداد ظرف به سادگی امکان پذیر نیست. ظروف کرایه می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد و نیاز نیست تا به فکر خرید ظروف زیاد و یا استفاده از ظروف شخصی خود باشید.

معمولا برای مهمانی های مختلف، ظروف چینی از قبیل میوه خوری، غذاخوری، کارد و چنگال نیاز است تا بتوان از مهمانان پذیرایی کرد. مسلما ظروف شخصی موجود در منازل برای تعداد مهمانان مراسم های بزرگ کافی نمی باشد، قرض گرفتن ظرف از آشنایان هم معمولا کار درستی نیست چرا که ممکن است ظروف حین استفاده بشکند.

از طرفی خرید ظروف به تعداد بالا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست، بنابراین بهترین راهی که برای تامین ظروف مراسم مختلف وجود دارد، استفاده از ظروف کرایه است.

  • امیرحسین ابوالقاسمیان
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره کرایه صندلی

در فرهنگ ما ایرانی ها پذیرایی خوب و مناسب از مهمانان یکی از مهم ترین اصولی است که هرکسی دوست دارد آن را به بهترین حالت ممکن اجرا کند.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که تصمیم بگیرید پس از رخ دادن یک اتفاق خوب همچون قبولی در کنکور یا به دنیا آمدن فرزندتان جشنی بگیرید و در کنار دوستان و آشنایانتان لحظاتی به یاد ماندنی را رقم بزنید.

اما اینجاست که مشکلی بزرگ  پیش می آید. فرض کنید تصمیم گرفتید جشنتان را در یک باغ اجاره ای یا سالنی بدون صندلی برگزار کنید. حتی تصورش هم مشکل است جمعیت زیادی از مهمانان شما بدون صندلی تا پایان مجلس به جای لذت بردن خسته وکلافه خواهند شد.

مزایای کرایه صندلی چیست؟

همه افراد بضاعت مالی این را ندارند که مراسم هایشان را در تالار های آنچنانی با قیمت های سرسام آور برگزار کنند و از سویی دیگر گرفتن یک جشن خودمانی در باغ خاطره ای شرین و به یاد ماندنی تر خواهد بود.

اگر بحث مالی هم نباشد قطعا هیچکس به تعداد انبوه صندلی روی هم جمع شده نیازی ندارد و پس از پایان مراسم دیگر با آن ها کاری ندارد؛ پس عاقلانه ترین تصمیم کرایه صندلی خوب و باکیفیت و مقرون به صرفه است.

هرکسی می تواند با کرایه صندلی. هرجایی که دوست داشته باشد مهمانانش را دعوت نماید و مراسم مورد نظرش را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید.

اما هنگام کرایه صندلی باید به نکاتی توجه کرد تا در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

درست است که موضوع کرایه صندلی تخصص خاصی نمی خواهد اما بهتر است قبل از اینکه پولتان را خرج کنید، در این ضمینه مطالعه اندکی داشته باشید تا بتوانید بهترین صندلی ها را برای مراسم مورد نظرتان انتخاب نمایید.

  • امیرحسین ابوالقاسمیان
  • ۰
  • ۰

اجاره صندلی

تشریفات قریشی با سالها سابقه در زمینه کرایه ظروف، کرایه صندلی و سایر لوازم مورد نیاز تمامی مراسم های شما، بصورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و ارائه امکانات می باشد. در زمانیکه شما برای مراسم خود تصمیم می گیرید، با یک تماس و اعلام تعداد نفرات، نوع مراسم و سایر موارد نیازتان، می توانید به بهترین خدمات دست پیدا کنید.

اجاره صندلی مورد نیاز شما، در انواع تاشو، پلاستیکی، صندلی های فلزی و غیره در اسرع وقت توسط تشریفات مجالس قریشی انجام می پذیرد. 

تشریفات مجالس قریشی در زمینه برگزاری مراسم های عروسی، جشن های شما، باغ عروسی و سایر مجلس ها می تواند به بهترین نحو انواع صندلی را در اختیار شما قرار دهد. 

شما می توانید با شماره گیری شماره تلفن 88360826 و یا بازدید از وب سایت تشریفات مجالس قریشی برای برنامه های خود در خصوص اجاره صندلی مشاوره دریافت کنید.

اجاره صندلی تنها یکی از خدمات متنوع تشریفات مجالس قریشی می باشد. با بررسی خدمات قابل ارایه ما در وب سایت در بخش اجاره صندلی می توانید به کلیه خدمات ما دست پیدا کنید. برای اینکه صندلی هایی که اجاره می کنید به سالن و فضای کار شما بیاید، حتما سالن یا محلی را که برای برنامه خود انتخاب می کنید و یا انتخاب نموده اید را به ما اطلاع دهید.

تشریفات مجالس قریشی، با امکانات حمل و نقل سریع و به موقع، در خصوص اجاره صندلی، آمادگی کامل دارد.

  • امیرحسین ابوالقاسمیان