صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

  • ۰
  • ۰

کرایه صندلی

کرایه صندلی بچه گانه

 

بسیاری از مواقع در مراسم های مختلف اعم از عروسی  کودکان ممکن است یکجا نشینند و مدام والدین باید دنبال کودکان باشند و از آنها مراقبت کنند که این مساله باعث آزار والدین و اذیت شدن کودکانی که دوست دارند با هم سن و سالهای خود بازی کنند و با آنها وقت بگذرانند، می شود.بعضی از سالنها مکانی را برای بازی کودکان ترتیب می دهند . در این اتاقها میز و صندلی کودک به رنگهای مختلف می گذارند تا مقدمات ماندن آنها در این اتاقها را  فراهم می آوردباعث میشود مناسب با تم تولد کودک از همان صندلی و میز تهیه کرد و برایش چیدمان کنند و حتی برای کودک 2/3ساله که دائما باید در کنار والدین خود باشند خیلی راحت تر و بهتر است.

میز و صندلی کودک در 4 مدل مختلف موجود هست که شامل صندلی های پفکی و میکی موسی و شیخی ثابت و شیخی تاشو که هر کدام شامل 6رنگ مختلف است و هم چنین میز های آن .که معمولا هر 4صندلی دور یک میز چیده میشود و بیشتر در تولد و  مراسمی که در مهد کودک ها برگزار میشود مورد استفاده قرار میگیرد.

خدمات مجالس تفرشی با ارائه انواع خدماتی نظیر کرایه صندلی ، ظروف کرایه

 

 

 

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امیرحسین ابوالقاسمیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی