صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

صنعت

خدمات صنعتی شامل باز سازی ساختمان ، لوله کشی صنعتی ، دوربین مدار بسته ، تجهیزات نقشه کشی

  • ۰
  • ۰

کارتن پلاست چیست؟

همانطور که میدانید با پیشرفت علم و دانش تمامی جنبه های زندگی بشر در حال دگرگونی و توسعه می باشد. در این بخش ما به دنبال تعریفی روشن از کارتن پلاست هستیم از این رو اینگونه تعبیر میکنیم قرار گرفتن دو ورق مسطح خارجی بر روی یکدیگر که از مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد را کارتن پلاست می گوییم و همچنین لازم به ذکر است مواد اولیه ای همچون پلی پروپیلن محصولی نهایی را تولید می کند که به آن کارتن پلاست می گویند. نکته قابل توجه این است که این محصول را به دلیل دوام و مقاومت بسیار بالایی که دارد می توان در صنایع مختلف تبلیغات، کشاورزی، ساختمان، بسته بندی و … مورد استفاده قرار داد. جنس کارتن پلاست از پلاست شیت یا هالوشیت بوده و به علت اینکه محصولی مدرن است اغلب برای همگان ناشناخته و مبهم می باشد.

 

این محصول از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که ضد آب است و در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. تغییرات موجود در آب و هوا هیچگونه تغییری در این محصول ایجاد نخواهد کرد و این محصول مقاومت خود را در تمامی شرایط حفظ می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول این است که قابلیت چاپ را دارد و میتوان آن را به صورت اشکال و طرح های مختلف درآورد.

در واقع کارتن پلاست به  محصولات و ورق های پلاستیکی گفته می شود که از پلی پروپیلن ساخته می شود و زمانی که استفاده اولیه خود را از دست دهند به صورت مجدد می توان کارتون پلاست را بازیافت نمود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. کارتون پلاستیک به روش اکستروژن تولید شده و شامل دو ورقه مسطح می باشد که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و به گونه ای به یکدیگر متصل شده که امکان تفکیک آنها دشوار می باشد و از چنان مقاومتی برخوردار می باشد که برای امور صعب و دشوار از آنها استفاده می شود. در واقع همان کارتن پلاست است که به شیوه دیگری نگارش شده است.

یکی از پر طرفدار ترین و جدیدترین محصولات در صنعت تبلیغات، دیزاین و ساختمان سازی کارتن پلاست است. در این مقاله سعی شده است تا به اطلاعات شما در زمینه ی شیت پلاست افزوده شود تا بر اساس نیاز خود خریدی آسان تر و مطمئن تر داشته باشید و از نتیجه ی نهایی رضایت کافی داشته باشید.

آشنایی با کارتن پلاست


کارتن پلاست ورقه ی پلاستیکی یا کارتنی است که از سه لایه ی باریک پلی پروپیلن ساخته می شود. به دلیل قرار گرفتن یک لایه ی چین دار و دندانی شکل پلاستیکی بین دو ورقه ی صاف، این محصول به ورق پلاستیکی دو جداره نیز معروف است. این ماده که از لوازم محبوب ماکت سازی به شمار می رود تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ضخامت معمول این ورقه ها در بازار از 2 تا 12 میلی متر است. از نام های دیگر این محصول می توان به شیت پلاست، پلاستیک چین دار، پلاست پک یا هالوپروفیل شیت اشاره کرد. برای قوی تر کردن بافت کارتن پلاست می توان آن را با الیاف شیشه ترکیب و استفاده کرد.

ارتباط قیمت کارتن پلاست با نوع جنس ورق آن


با توجه به تغییرات مداوم محصولات در صنایع پتروشیمی و امثال آن، قیمت این محصول به طور دائم در حال تغییر است. طبیعتا قیمت هر متر مربع از مدل کارتن پلاست دلخواه و مورد نیاز شما، با توجه به شرایط درخواستی تغییر می یابد. در حالت عادی ساده ترین نوع کارتن پلاست را می توان از قیمت هر متر مربع پنج هزار تومان تا هر متر مربع پنجاه هزار تومان خریداری کرد. با افزایش قطر ورقه ی کارتن پلاست، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. شیت پلاست های مخصوص مکان های خاص مانند گلخانه نیز به نسبت سایر ورقه ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. ابعاد رایج ورقه های کوچک موجود در بازار نیز معمولا با عرض یک متر در طول دو متر قابل دریافت هستند و برای ساخت و ساز و استفاده های تبلیغاتی می توان آن ها را در ابعاد بزرگ تر و دلخواه نیز سفارش داد. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد تمامی اطلاعات مفیدی که برای خرید شیت پلاست به آن نیاز دارید را برای شما فراهم کرده باشد.

رول کارتن پلاست چیست؟

رول کارتن پلاست به رول هایی گفته می شود که در واحدطول 50 متر و عرض آن دو متر و گاهی نیز عرض آن 1 متر و طول آن 100 متر می باشد که این امر به سفارش مشتری بستگی دارد و همچنین به موارد استفاده آن برای مشتری؛ رنگ های موجود برای کارتن پلاست رولی غالبا سفید، نارنجی، بنفش، زرد، آبی، کرم، مشکی و … می باشد و در ضخامت های خاص تولید و عرضه می شوند.

 

 

 

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مجهزترین و بروزترین کارخانه تولید کننده ورق پلاست واقع در شهر ارومیه  در ابعاد و رنگهای متنوع می باشد . محصولات این واحد صنعتی به لحاظ رعایت استاندارهای جهانی و کیفیت بالای تولید توانسته مجوز صادرات به بیشتر کشورهای اروپایی را دریافت نماید و بعنوان برترین صادرکننده محصولات کارتن پلاست در خاورمیانه شناخته شود شما میتوانید به راحتی در شهر ارومیه به طور مستقیم از کارخانه خرید کنید .

همچنین این شرکت فروش و عرضه تمام محصولات خود را در اصفهان دارد با قیمتی مناسب و کمترین زمان ممکن به دست شما مصرف کننده محترم میرساند.کارتن پلاست اصفهان در خدمت شما

کارتن پلاست نفیس؛ گامی نو در قله‌های مرتفع صنعت

شاید اکثریت ما از آن دسته آدم‌هایی باشیم که کاربرد علوم مختلف در زندگی را به خواندن تئوری شکل آن‌ها ترجیح می‌دهیم و بیشتر از اینکه حفظ عناصر جدول مندلیف را دوست داشته باشیم، به نحوه کاربری این عناصر در روزمره و استفاده‌ی عملی از آنها تمایل بیشتری داریم. یکی از علوم پر کاربرد در زندگی جوامع انسانی و به خصوص در سده‌های اخیر و البته قرن جدید، علم شیمی است. علمی که با جابر بن حیان و لاوازیه شناخته می‌شود، بیشتر از آن چه فکرش را می‌کردند، با زندگی‌مان پیوند یافته و کاربرد‌هایش بسیار به چشم دیده می‌شود. اگر علاقه‌مند به کاربرد این علم هستید، شاید بهتر است بدانید صنعت کارتن پلاست نفیس یکی از همین موارد استفاده است. برای دانستنی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

کارتن پلاست نفیس چیست؟

از آن‌ جایی که کارتن پلاست‌ نفیس در صنعت‌های مختلفی موارد استفاده دارد، لازم است ابتدا ماهیت و سپس نحوه‌ی کارکرد این محصول را بدانیم. کارتن پلاست نفیس به روش اکستروژن تولید می‌شود؛ اکستروژن که معادل فارسی آن برون‌ریزی می‌باشد، یکی از روش‌های حجمی برای تغییر شکل مواد با هدف کاهش ضخامت محصول و یا سطح مقطع آن است. کارتن پلاست نفیس با روش یاد شده و از جنس پروپیلن می‌باشد. پروپیلن یکی از پلاستیک‌های پرمصرف و با مقاومت شیمیایی بالا است. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس که به صورت موازی توسط صفحات عمودی به یکدیگر وصل می‌شوند و به صورت سیلک اسکرین قابلیت چاپ پیدا می‌کنند، در واقع دو ورقه مسطح هستند که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. سیلک اسکرین در واقع استفاده از پارچه‌ی توری ظریفی غالباً ابریشم بر روی سطح ورقه‌ی استنسیل به عنوان تکیه گاه است. کارتن پلاست نفیس که به شیوه‌ی مقوایی دایکات می‌شود، دارای ورقه‌هایی با ضخامت از ۲ تا ۱۴ میلی‌متر و عرض‌هایی از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ است. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود و دارای مزایای بسیاری هستند. این ورقه‌ها که به صورت ضد آتش، ضد ضربه، ضد آفتاب، ضد رطوبت و ضد انواع میکروب و باکتری ارائه می‌شوند، دارای نام‌های مختلفی چون پلاست پک، پلاست شیت، کروگیت پلاست شیت، ورق کارتن پلاست شیت و ورق کارتن پلاست در این صنعت هستند. این ورقه‌ها بسیار سبک هستند و وزن آن‌ها به صورت تقریبا یک ششم وزن شیشه و یک سوم وزن آکریلیک است.

اما کارتن پلاست نفیس چه ویژگی‌هایی دارد که این برند را از سایر برندها و محصولات آن‌ها متمایز می‌سازد و علت این تمایز و برتری در چیست؟! کارتن پلاست نفیس با استفاده از مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین ماشین آلات ایتالیایی و آلمانی در تولید انواع محصولات و کارتن‌ پلاست‌های درجه یک در کشور به سطح بالایی از اعتبار رسیده است. این مجموعه با دارای بودن ظرفیتی برابر با ده هزار تن شیت پلاست و مساحت سقف پوشیده‌ای معادل ده هزار متر مربع نه تنها در داخل کشور که در خاورمیانه و کشورهای اطراف جایگاه ویژه‌ای دارد و صادرکننده انواع محصولات پلاستیکی و کارتن پلاست نفیس می‌باشد.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • امیرحسین ابوالقاسمیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی